ah, det sög

Har inte skrivit så mycket på bloggen sen jag kom hem och det känns skönt. Men nu fan är det dags för ett monster inlägg. Så håll i er, det kommer vara stavfel och annat gott.

Så lite saker som hänt då. Jo det är så att dom flesta har börjat hard gibba wow(true fucking story). Vilket är sjukt lökigt. Eller det hade dom börjat med innan vi kom hem. Men men sitter bara och hoppas att deras acc blir hackade eller dylikt. Då kommer jag bli glad. Vad har annars hänt då? Jo det har ju kommit ännu mer snö. Vilket är as äckligt. Mindre snö mer sol borde något parti komma med så här till valet. Dirr vote på dem då! Sen fan om dom inte håller det. Då blir det att storma alla deras lokar dom har i Sverige.

Något mer som är nämn värt? Ungefär en månad kvar tills Allsvenskan drar igång igen. Helt underbart, vi får hoppas på en lika bra eller bättre år! Hoppas dom nya ersättarna kommer göra ett bra jobb i laget. Sen hoppas vi att det går skit för bajs laget bajen och ännu sämre för aplaget dif.

Vad står mer på min lista? Just ja, vinna pokern nästa vecka. Redan avgjort i mina ögon men kanske bäst att dom andra också ser det så dom inte hugger mig ;)

Så det var allt jag hade på hjärtat. Lovar att nästa söndag ska det komma en update vad som hänt! Myt och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0