Sämsta beslutet.......

Så det är fredag så man var ledig i från skolan, tummen upp för det. Vakna väl 14:00 rätt soft, kollar vilka som skrivit till än på mobilen. Ser då att man har skrivit och undrar om jag ska in till deras skola. Sitter och funderar ett tag på om man ska åka in eller bara skita i det. Hoppar in i duschen medans jag fortsätter tänka på hur jag ska göra. När jag är klar i duschen så har jag kommit fram till att vad har jag att förlora på det? Så glider iväg till station för att åka med tåget. Chillar där ett tag, sen så kommer tåget snackar lite med Max om jag får komma in till deras lektion men det får jag tydligen inte eftersom någon flippad person hade vart inne och mordhotat hela skolan. Men det var bara ettorna som hade fått gått hem, vilket är konstig. Dom har ju nämligen lärt sig minst och då spelar det väl ingen roll om dom är kvar? Men men så tänkte inte skolan så jag yra runt på stan ett tag och försökte få tag i Adam som hade kommit hem från staterna. Letar väl i så där en halv timme men får inte tag i han. Så jag går tillbaks till station för att sätta mig där då Max ringer och säger att dom har slutat. Toppen tänkte jag och får samtidigt höra att Adam är med dom. Mupp fan tänkte jag dirr då! Sen satt vi på station ett tag och chilla innan tåget kom men under den tiden så fick hade dom typ bestämt att vi skulle på någon random fest mitt ute i inge mans lande...... Men vi har inte kommit ditt än, hemma i Ransta så drog vi till Max där det bjöds på käk. Sen vidare till affärn och sen hem till mig. Under den tiden hade Adam hunnit bli dryg till extremt dryg!!! Sen så efter vi vart hos mig kanske 40 min så ringer Max till Nicklas för att höra om han kan skjusa oss till "festen". Oturligt nog så kunde han det... DET SÖG SNOPP!!!! Sen i bilen så skulle det tydligen vara sjukt mycket folk men det vart det inte... kanske 20-29 personer :S LAME och dom brudar som var där var fula..... LAME!!! Okej kanske fanns 2 som såg helt okej ut men men. Var en tjockis där som typ var ända gång man skulle resa sig upp så ville hon dansa med än... SKIT jobbigt och läskigt :S:S:S




Men nu är det mindre än en månad innan vi åker utomlands!!! Känns sjukt skönt hoppas på att dom som är hemma har det riktigt tråkigt och ångrar sig att dom inte hängde med. Tror jag vet hur deras lov kommer se ut när vi är borta ;););) Sen så hoppas jag på att nästa år vi kör en ROAD TRIP till ullared.. Verkar var skönt folk som drar sig ditt :B MEN MEN det får framtiden säga!!

Kommentarer
Postat av: Lakris ftw

visst vare kul P :D

2009-11-29 @ 19:39:00
Postat av: Hasse

Hahahaha ! Ullared, jag följer ;)

2009-12-01 @ 17:02:05
Postat av: Anonym

bra henke :D

2009-12-02 @ 18:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0