Dom 3 vännerna och Max

Börjar med att jag vaknar klockan 03:00 ungefär med 3 härliga timmar i nacken beger jag mot datan för att spendra ca 6 timmar innan jag ska ta tåget in till vässan. Som vanligt så är sj försenat, så man får stå och frysa ex antral minuter. Men det hela går snabbt efter som jag snáckar med hassan. Men efter ca 20 min så kommer skit tåget. Väl på tåget så är det dags för nästan samtal som går till Julio som vara ett tag. När vi väl kommer fram till vässan så måste vi vänta på hassan såklart..... Segaste personen i Sverige vill jag lova!!!


Men efter sin tid så kommer hassan och julio och det kaffe och bullar!!! Men nu bär det av mot vingåker i alla fall, en liten små rolig resa i sig. Kan ju säga att det är lika roligt att åka bil med hassan!!! 
Tänk er en galen fart glad svensk som vill vara lite turk typ!!!
Men ingen krock men det var allt bra nära ett par gånger.


Men själva resan börja efter vi var klara i Vingåker, vi hade i alla fall bestämmt oss för att åka till Norrköping. Vi ville ju se spårvagnar!!!
Efter en timme eller två så är vi framme i Nköping, men ser ingen spårvagn, WTF tänker i alla fall jag å hassan för vi ville verkligen se dom.
Men så fort vi parkerat bilen i något hus för bilar så får vi se bland det coolaste för dagen. En rullande spårvagn!!!
Efter det så såg vi för många nästan!!!


Men efter ha strosat runt ett tag i npg så ser vi en magisk blå neon skylt där det stod Lazer dome. Och vi bestämde oss för att köra en snabb match. Vilket Max skulle få ångra stort. I det här sammanhanget passar verkligen stor i orden men liten på jorden. För Max skulle ge oss så mycket kuk och massa annat men det hela sluta med att killen fick svälja sarre i mängder från mig å hassan.
Slut resultatet blev i alla fall 12404 - 2171 till hassan och mig. Vi har inte riktigt kommit på det rätta ordet för att beskriva själva matchen, men det är ju näst intill våldtäkt!!!


Efter det var det inga glada minner ifrån max sida. Grina som en liten tjockis som inte fick sin plus meny av mamma när dom var på donken.
Men fy fan vilket motion pass det är att spela lazer dome. Men nu är det klart att hassan å cap är galna på lazer dome. Kan lova att ingen tar oss i 2 vs 2.


Men nu hoppar vi fram till våran taco/rom kväll och vi glider in på judar.

Julio - I Usa finns det många judar.

Hassan - I auswitch fanns det många judar.

CAp -  Ett tag i alla fall, sen reste dom vidare..... Med full gas!!!

Jag har ingen sympati för det som inte rör mig!!!



MVH er Kapten :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0