Explosion

Så nu är det dags för ett nytt inlägg här igen.
Lite svårt att koncentrera mig just nu för det är bara 4 saker som jag tänker på!
Det är: Sprit, tjack, horer och tramp minor!

Det för er som inte vet är allt man behöver ha för att ha en lyckad fest!
Men nu lämnar vi det åt sidan.

Så efter vårat äventyär i npkg så var det dags för ett x antal möten å massa annat trams. Men på torsdagen så softa jag med sebbe, och malte. Lekte ju lite med dom på fifa.

Båda var ju ganska högt upp på läktarn och köpte minst en korv var. Kan ju vart en mosbricka till också.
Men i alla fall så var dom lagom dåliga... Vilket är standard!!

***

Sen på fredagen så väntade det jobb och lika så på lördagen.
Men vi börjar väl på fredagen så ni inte missar något.

Börjar med att jag powernapar lite lagom hos betongen och sen kollar vi på lite bms, vilket var tungt!!
Sen efter vi kollat klart på avsnitten som kommit ut är det dags för entourage,
efter lite kollande på ringer hassan och antar att han känner sig lite små busig för han skulle till demp
för att försöka få med han ut.
(Som ni nu förstår så jobbar inte hassan idag)
Men jag fick icke säga till demp att dom skulle komma, men det sprack ju direkt eftersom demp har
superskön hörsel så han tjuvlyssna på hela samtalet. Men i alla fall så när dom kom gick jag typ.

Efter alla timmar jag arbete så hälsar en väldigt tervlig person på som var riktigt full. Men GLAD!
Det var och är en idag hassan.
Som nyligen hade vägrat att få sig ett nyp!

Varför han vägra kommer vi nog aldrig få veta.

***

På lördagen är det samma veva igen typ. Fast nu jobbar hassan, kanske ska nämna att julio också jobbade.
Men i alla fall så blev hassan minst lika full denna natt som den innan.

***

Det var allt för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0