Jag ba softa...

TJABBA apor!!!


Japp japp det är Kaptenen som är tillbaks!!! En härlig kväll dom denna!!! YEEAAAAH softa bara lite osv. Matte är sjukt jobbigt eftersom han inte ville med ut å chilla med mig idag så jag softa mest idag. Enbart dagar kvar tills grabbarn å jag ska se betner, eller inte alla grabbar eftersom visa banga. Tex max krook h tom tobbe sebbe.. Sen wille men hn får en egen menning för han har stor ;)


Så jävligt mycket tjat om studenten, börjar tröttna lite tbh samma visa om och om igen. Ska bli kul å se om max tar sin någon gång. Lika så krook:) Annars då paintball ska det bli av någon gång men eftersom macke står för det så får vi allt vänta å se. Tippar iaf att det laget som har med mig kommer vinna stort.


I helgen softa jag hårt på fredagen tex dryga vi hårt med ranta ett tag innan han skulle ha hjälp med svenskan så vi chilla med matte ett tag innan jeppe leo å adam kom. Kolla även på när ransta nästan vann. Sen SPÖA JAG ALLA I UFC!!! BÄLTET ÄR MITT Å DET FINNS INGEN SOM KAN TA DET IFRÅN MIG!!!!!


Sen på lördag softa jag med wille å thand på kvällen å kolla på CL finalen som INTER vann. Inte helt otippat måste jag säga!!! Sen banga ju sebbe som vanligt, jävla wow fikus............. Sen krossa jag å matte på fotbollen tidigare den dagen!!! DET ÄR DU Å JAG MATTE!!! btw macke suger lika mycket irl på fotboll som han gör på sitt kassa ps3....




OVER ANd oUT, CAP!

Kommentarer
Postat av: Hassan

BETNER !

2010-05-25 @ 17:58:02
URL: http://Hassanisten.blogspot.com
Postat av: UPPDATERA BLOGG1

När kommer en uppdatering av bloggen då P??? VAVAVAVA

2010-06-08 @ 10:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0