Vore det inte ballt?

Har tänkt lite nu under natten och kommit fram till en sak. Hur coolt vore det inte och hyra ett lyx svit på ett riktigt hotel. Ja då menar jag inget som finns i Sverige. Men typ caesars palace, när man väl fått nyckeln så har jag två olika förslag.


Förslag nr.1
Terminator style, det går in på att först sparka in dörren istället för att använda nycklen man fick i receptionen. Sen efter det så har jag tänkt på två olika grejer, antligen börja skjuta sönder hela rummet med real wepons. Då helst en minigun som Arnold Schwarzenegger använder i Terminator. Men det finns ju ett fler tal problem som kommer med det. Kan ju dra några: Hur ska man få med sig den upp? Hur får man tag i en? Vad ska man säga efter man är klar med skjutandet?



Förslag nr.2
Rock & Roll style, vilket det går ut på att ha en sjuk fest där. Eftersom jag har tänkt på rock tema så måste ju tv skickas ut från balkongen. Men det går ju inte på Caesars Palace eftersom det ligger i Vegas. Men som tur är har jag tänkt ut det också. Man kan ju hämta en bardyxa och hugga sönder rutan eller chansa på att rutan går sönder efter man slängt tv'n några gånger i rutan. Sen finns det ju inga regler alls på riktiga rock fester. Det ska i alla fall se ut som en bomb nedslag.



Kom på en till i hallt skrivande och orkar inte scrolla upp så skriver det här istället.



Förslag nr.3
Karate style, man använder allt som finns inne i sviten som hjälpmedel till sin karate träning. Bara att karate sparka sönder speglarna och toan. Rycka den handfatet och sen kasta skiten på toan. Det ska se ut som alla föremål försökt attakerat dig och du blivit tvungen att försvara dig. Behöver ju inte vara just karate men skönast är ju att karate kicka folk.







Tryck på bilden (Tom) för att se nya klipp d= ]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0