Herregud det regnar pungslag!!!

Nu kommer en update vad som hänt dom senaste dagarn. I tisdags var det dags för sömn utredning i Uppsala, skulle vara där till halv 9. Kom ungefär då med, sjuk tajming :S Väl där inne så blev jag visad till mitt rum och sen fick jag en dröss med papper som jag skulle fylla i. Samma svar på alla kändes det som men men. Det tog ungeför en timme, gick ut för att kolla om det fanns några fler här. Träffa en lustig jävel måste jag säga. Fråga om knäckebrödet var till frukosten eller om man fick ta en sådan. Kanske lite efter hängd vem vet? Sen hängde dom på mig en jävla massa grejer, efter det så var det en lång tid innan man lyckades somna. Kolla på tv'n som fanns där men till min stora besvikelse så fanns det bara 1, 2, kunskapkanalen, 4, 6 och 24. Det sög big time, tur att det gick film på tv'n och ett dubbel avsnitt av scrubs och sen HIMYM!!! Efter det läste jag aftonbladet och en as skön bok jag fått av min mamma. Det tog mig ca 3 h innan jag somna, det betyder att jag läste i ca 3 h ;) Blir väckt av dem vid 10:00, sen kommer dom och sticker en fet jävla nål jävel i armen. Helt sjukt va klar man blev i skallen efter det :P Sen väntar en torr och smaklös frukost.. Får prata med doktorn sen åka hem..


Väl hemma så var det dags för mat. Berätta hur det var och så och lita annat. Sen var det dags att förbereda sig inför wille's party ;) Snackar med Leo, Hassan, Ranta, Jeppe och Betongen allt möjligt. Blir tvugen att ta med en data för jag är procool.. Sen myta ju Kukhassan när han sa att han inte kunde hämta mig och Leo som fick gå med snö över axlarna för att komma till henke..... Blir så jävla trött på det. Men men tur att man kollat på Bear grills på hur man ska göra. Möte upp Adam på centralen som inte fått tag i Max som sagt att han hade snackat med Adam och allt var lungt. Till det säger vi bara härlig myt (Y) Väl hos henke fick man sig en rejäl överraskning när Tom hade den fulaste frillan genom tiderna!!! Både sne och ojämn, det var sick.

Sjuk ful frilla!!!
Efter vi kommit så kom Dennis det blev ös dirr, ni som inte vet hur det är att festa med betong barn borde testa det snabbast möjligt. Efter kanske 45 - 60 min så ska alla förutom jag betongen och hassan ut för att puffa på lite, då passar det bra för en lite rakning på hassan. Bara att göra en helikopterplatta tog ca 40 min. I alla fall kändes det som det. Sen så kommer alla andra in och henkes bror. Som bara kollar på sitt lilla retard till lillebror. Lägger ett kommentar till rakning. Sen efter det så Leo och vill slutföra rakningen på den gleshåriga personen :P Märker snabbt att han har en vana att raka får eller lamm!!1 Men efter ett tag så ska Max raka henke och vill skoja till det och tar bort mumstycket och själv vet jag inte om han fick bort något men i alla fall flyger henke upp ur stolen och lackar lite smått och säger till att leo får forsätta raka. Vilket man kan i fråga sätta efter som killen har problem att sitta på en stol :P Men men leo forsätter med rakningen och jag sätter mig och snackar med henke. Som var sjukt sur : ] Smart som jag är så kommer jag på henkes comback, han ska fråga max om han tryckte någon på tåget : D Damn vilket resultat det blev av det, Max flyger typ upp ur stolen och drar något halv lame liknelse om att det var lika troligt att sätta någon utomlands som på ett tåg:P Sen fick inte henke fråga nå mer för om han gjorde det så skulle det bli tofflan. Och det blev det sen så var det slut på det roliga.

Visa ska inte röka och dricka. Dom flippar ;) Sen så forsatte festen fast med 2 personer mindre. Efter ett tag så kom wille och ron. Japp dom var sjukt sega, men tårtan som dom andra hade bakat smaka rätt så bra. Synd att någon person passa på att äta upp alla pepparkakor och mandariner på tårtan medans henke öppna åt wille och ron. Efter tårtan gick det enbart utför!!! Wille hade tydligen lärt sig ett nytt party trick som gick ut att slå alla killar mellan benen!! Vist det var kul som fan när han slog dom andra men fan vad ont det gjorde när man själv blev träffad!! Kändes ungefär som när som D-Day. Det var helt sick, slagen bara regna!!

Det var nog allt som var nämn värt än så länge. Har bara en fråga om hur det gick för henke, fick han komma till eller? Kommer en update om det senare när jag fått lite info om det, men än så länge var det allt från mig.....

Kommer en film med lite smått och gott från kvällen. Men medans ni väntar så kan ni kolla på mina andra filmer :

Over and fucking out!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0