Söndag igen.

Så nu var det söndags igen och nu ska det skrivas lite smått och gott här! Vart en lugn och skön vecka, som vanligt kan man väl allt säga. I veckan har det vart som vanligt till en början. Skola, chillat, gymmat och en skön helg.


Hoppar direkt till helgen, eller jo det gör jag. Börjar med att fredagen är här. Vaknar upp vid 11 eller något annat klock slag. Inte det som är viktigt, utan börjar med att tycka igång en skön spellista på spotify. Sitter där ett bra tag innan jag orkar göra något annat. Men eftersom jag har en sån tung lista och lyssna på så börjar man ju piggna till ganska snabbt. Timmarna rinner iväg rätt så snabbt och snart var dom första här. Matte och Matte kom samtidigt så klart ;) Sen kom Joel och Joel, sen var det Ante, Demp och Tom. Men innan dom var det Elin som kom. Sen orkar jag inte rabbla upp vilken ordning.. Men det var en del, kev frida nathalie max sebbe thand nicke wille kan självklart vart flera här men nu är det så att jag inte kommer ihåg alla. Men det var en soft kväll, kul och träffa gamla ansikten.

På lördagen blev det att chilla med demp kev ante tom och krook. Sen efter alla dom dragit så tittar krook in med ranta och vi softar lite här och sen får vi reda på att sebbes data krashat ;) Det var soft. Glider med till han för att se vad som står på och så fixa lite så klart.

Och sen nu till söndan. Enbart chillat med krook och ranta först. Kollat på torkel bland annat. Tung rulle de, sen kom henke och macke och grilla lite. Skönt att ha första grillningen bakom sig nu;) SPÖA SKITEN HUR HENKE I FIFA!!! Tung på det, sen spöa jag krook i UFC. Hade ju oddsen med mig;)


Nu till min lilla lista :)


Vilka har bangat och vart tråkiga?

Thand - Sen på fredagen, gjorde inte mycket, drack inget, ville inte ut och chilla på lördagen.

Sebbe - Seg som få.

Demp - Ville inte chilla med grabbarn!!! Men lycka till med GÖzen ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0