Road trip

Kommer en summering om våran road trip igår. Dom som var med var ju självklart dream team! Dom andra som hade möjligheten "kunde inte" eftersom dom inte hade något annat att göra. Lame i know, men men dagen innan snacka vi lite om när vi skulle åka och så henke som är en självklar medlem i dream team sa att vi skulle åka 09:59 och jag och Dennis skulle stå ute vid 09:58:59. Sen så börja mupp fan att dryga och lite mer sånt sen var det inget mer med det. Dennis det lilla betong barnet skulle sova kvar hos mig och jag kom på den grymmaste iden för kvällen att inte sova eftersom att vi skulle åka så tidigt. Kolla på lite avsnitt av 08 talk på svenskafans.com. Nog det bästa programmet som finns. Men när klockan var tjugo i 9 så skulle jag hoppa in i duschen för jag ville komma försenat så hör jag mobilen ringa och jag skriker till Dennis att svara. Står där i duschen rätt trött och sen när jag kommer ut lite piggare, så frågar jag Dennis vem det var och vad han eller hon ville. Dennis som alla vet är ett betong barn svar något i stil: abu len det var den där bleka jäveln, han kommer komma fett sent len. Jag drog till nått med asdasdas och Dennis börja skratta ;)


Sen efter att ha väntat i typ 20 min så kom dom till slut. Henke drog fetaste myten och sa att han skulle köra lugnt. -.- Alla som har åkt med Henke vet att han ligger och nosar andra bilar i röven när det är 70. Men jag tyckte det var kul, satte nytt rekord med hans lilla blåa polo. 170km/h kom vi upp i och bilen skaka som en gigantisk jätte dildo. Lite läskigt var det (INTE). Vi åkte in till sala för att köpa frukost och dom hade inge gott så fick köpa en gammal macka som gav mig sköna magsmärtor. Men vi rulla vidare om fort gick det. Våran snitt hastighet låg väl på en 120 - 130 km/h. Just ja, kanske ska berätta vilka som var med, det var ju självklart jag!!! Dennis Henrik och William. Vi är Dream Team och om ni vill eller försöker ta vårat namn så kommer ni få stryk!! Bara så att ni vet det. Sen när vi väl kom fram till affärerna som Henrik och wille skulle handla i så kom det fram en ny sida av Henrik. Det var en sida jag bara sett i mina galnaste mardrömmar. Det var som om alla 5 fjollorna i fab 5 i han. Ni som inte fattar det sök hjälp! Det var jobbigt, han bara sprang runt och kolla på kläder... Vi var där minst i 2 timmar. Och jag var så sjukt skit nödig. Fick hålla mig i 3-4 timmar innan jag fick skita och det gjorde ont. Vi hann till och med käka innan vi kom fram till Falun innan jag fick skita. Sen efter det så var jag som en helt ny person :) Jag var riktigt glad då. Det ända som fattades var att få spela på lite korrupta maskiner som konstigt nog inte har kommit upp till bönderna uppåt i landet.. Mycket läskigt må jag säga och det var nog inte det värsta heller. Jag berätta ju att vi han käka innan jag fick skita. Men på det stället vi stanna för att käka och få Dennis att hålla käften så jobba det en jävla norrlänning.. Alla bara WHAT FUCK!?!?!?!?!?!?!?! En svensk som ska sköta vårat käk? Vi stod där och tveka lite men eftersom att Dennis hade fått till en bra stämma i gnället och det ville vi inte höra på så vi stanna där och käka och fick vänta ungefär 30 min på den sega muppen...


Efter allt som jag berätta så drog vi till Borlänge för att kolla läget där. Det var inte så man blev imponerad direkt. Men dom hade ett par wangst's som gled runt i militär brallor och en för kort jacka. Mycket fult måste jag säga, dom borde vara med i stilakuten eller något dylikt. Sen där hitta ju wille en till scorett butik. Ja han verkar tända på skor. Där stanna vi väl i 20 min. Innan han till slut hitta ett par som han tveka lite för att köpa men gjorde det till slut. Vi hade vart på 3 olika scorett butiker som har samma skor på alla och han hittar ett par i den sista butiken. Ja ni frågar er säker vad iq på denna grabb har och det vet jag inte men han har klarat av grundskolan och går sitt 3 år på gymnasiet. Men men han ingår i Dream Team för han är ett monster ;) bla bla inge spelmaskiner där heller lökigt ställe annars. Men fjortisar hade dom och korrupta trisslotter så klart!!!!


Efter Henrik och jag köpt och skrapat och förlorat på alla lotter vi köpt så bestämde vi oss för att nu var det tags att vända hem. Det tyckte jag var en bra ide till jag somna och Horan Henrik Larsson väckte mig på ett otäck sätt. Jag hade riktigt ont ett tag med det släppte med tiden. Nu är jag fullt återställd. Och jag somna om och efter ett tag så väcker Henrik mig på ett mycket bättre sätt och frågar om vi ska dela på en pizza och jag skulle säga till innan vi kom fram till Säter, som stället hette. Men jag var fortfarande lite arg på Henrik och sa att jag inte ville ha:P Lauring, så vi fortsatte vår färd mot civilnationen. Men innan vi han ditt så skulle henke käka på någon grill och innan vi hann ditt så fick Dennis på en brud! Som var en 8:a typ maybe en 9a men det återstår att se. Henrik köpte en hamburgar meny som verkade vara god med jag orka inte stå ute och vänta så jag sket i den jäveln och gick in och satte mig med William och Dennis. Sen fick alla käka i från Henrik's pommes :D Det uppskaddes av alla förutom Henrik. Sen börja Dennis wajjna om att han ville ha godis, men sen när vi körde upp på parkeringen så ville han inte så Henrik sucka och vi åkte hem. Jag somna och vakna lite innan vi var hemma hos mig och små prata lite med dom i 2 min sen hoppa jag av och sa hej då och tacka Henrik för att inte kört ihjäl oss.



Det kommer vi göra om så se upp för en blå liten polo men 4 Dram Team medlemar i ;) För vi saktar inte ner!!!!

Over and out suckers

Kommentarer
Postat av: Hasse

Haha klockren, btw så körde jag ganska försiktigt ;) men tvr så går inte v8polon inge fortare =(

2009-10-31 @ 03:42:33
Postat av: CAP

Jag vet ;) lite synd att den inte går snabbare... Men om wille skulle ha en mindre dick så skulle den säkert gå snabbare.

2009-11-01 @ 17:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0