Max fyller!! flopp eller en hit?

Idag fyller Max 18 år! En stor dag för han, en annan har ju varit det ett bra tag nu och om jag ska vara ärlig som börjar jag faktiskt tröttna på att vara 18. Jag själv hade gärna vart 20 år eller äldre om. Men idag är det Max som ska firas på bästa sättet och det är att supa han så full som möjligt ;) Alla gillar en full Max!! Det var ju tänkt att hela gänget skulle med ut och fira han, det sluta ungefär som våran vinter resa som sker i december. Visa kan inte andra BANGAR!!!! Illa som fan tycker jag, killen fyller ju bara 18 en gång i sitt liv om det inte har blivit ett misstag på BB typ? Snackat med visa under dagen att det ska bli fet att gå ut igen men så slutar det så här...... Man tröttnar helt enkelt, får väl se om dom ska ut någon gång i livet igen? Får hoppas att kvällen blir lyckad utan missfostren! ;) Men det värsta är ju det här jävla vädret!!! Om jag hade vart gud hade jag fan sett till att det minst är 23 plus grader ute och solen skiner och sen gett danskarna det här skit vädret! Eller kanske Portugal, vilket jävla skit land det är!! Snart kommer nya inne listan och sen har jag en fin överraskning åt er också!!!!


Dagens citat från sebbe: Fy fan vad Ranta luktar fisk!! Känner du lukten?

Visa bangar andra består!!


Utgång eller ingång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0