Henke goes ALL IN and loose EVERYTHING!!!!!!!!!

Som topiken lyder, spela lite poker med henke på svenska spel. I början gick det lika kasst som att myror i arslet och ha ett föredrag inför hela styrelsen på IKEA typ. Men det var inte det värsta... Men vi återkommer till det senare. Nu till lite mer vad som har hänt idag, ööh inget typ. Så vi hoppar direkt till pokern. Visa snubbar man spelar mot är så jävla äckliga, vem sitter och synar innan flopen har kommit sen synar än fram tills sista kortet och då får han in färg. Förklaring korrupt spel monopol. Vem synar än när man går all in och vinner på ett högre sidokort? Jo självklart en bot, alltså ett korrupt spel monopol. Men det var inte det värsta som hände under poker session ikväll. Det hela började med att jag fick ett pocket par i fyror, höjde lite så att det var för lite att lägga sig men ändå för mycket för att syna. På flopen kommer det A, kung och 6 om jag inte minns det helt fel. Damn tänkte jag direkt, hoppas ingen höjer nu. Såklart att SUPerMUPPen gör det. Innan jag hinner tänka efter så har jag lagt mig och jag kollar hur mycket han hade höjt med, jo en liten skit summa. Och så får jag se vad som kommer på turn'n och river'n jo varsin fyra!!!!!!!!! Lackabulla på det och kunde inte riktigt släppa det. Tror fan att det är någon där hos Svenskaspel som har nattskifte och har tråkigt som sitter och jävlas med folket vid pokerborden.


Over and out from CaptainPettersson


Ps hoppas att ni ångrar er så jävla mycket efter att ni läst allt!!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Popbörje

Sock my cock?

2009-10-01 @ 22:22:34
Postat av: CaptainPettersson

myt

2009-10-03 @ 12:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0