En ondag som blev speciel.

En onsdag, alltså den här onsdan. den var fett jobbig. har klämt in en ny lektion i mitt schema, den börjar 9:40. kämpigt som fan var det att orka upp och att jobba på lektion, satt med eller mindre och sov. Finns ju inte värre än att sitta och halv sova på lektion. Sen kom en håltimme, chilla med vkke då ;) Sen så vara dags för lite matte som gick åt helvete. På tok för trött för att räkna. sen till sist vara det bild som gick fort, vikke gjorde mitt jobb för han är min bitCh... Sen så drog vi hem till han och chillade, tills mitt tåg skulle gå, men självklart så hade jag kollat fel på buss tabellen så missa tåget och fick vänta på stationen i 45 min. Köpte en hot dog, mitt första mål på dagen typ. väl på bussen så käka jag upp korven och satte mig bekvämt och sen somna jag. Vakna upp halv nio i sala. Oj tänkte jag och kolla runt lite i bussen och sen ringde jag hem och fick höra att mamma hade ringt snuten. Medans tiden gick så spela jag tetris. Är nog bland dom bästa i världen på det ;);) Tur att man somna på bussen så man hade någon ursäkt att skriva här..



Ifk lyckades vinna mot gais som spelade bra fotboll men inte tillräckligt bra tydligen för att vinna eller spela oavgjort. Spelar riktigt bra fram tills dom sista tilläggs minuterna. Då släpper dom in målet som gör att ifk ligger en poäng bakom oss. Bara att hoppas Sverige slår dansk äcklen sen på lördag, spelar ingen roll hur vi vinner. Ett underbart spel skulle jag ju helst se, men om en full dansk idiot springer in igen och matchen avbryts blir jag också glad. Får en sen straff för att någon i smäller till en i straff om rådet blir jag också glad, men om vi skulle spela skit kasst och danskarna gör ett självmål i slut minuterna så behöver vi inte åka till WM. Förhoppnings vis spelar varken Anders Svensson eller Tobias (Glenn) Hysen. Hoppas Zlatan och Berg startar och sen med kvarten kvar byter vi in Elmander. En annan sak som är ett stort fråge tecken är. Varför Henrik slänger på sig landslag tröjan? Han är för gammal och sjukt avdankad, fast han spelar ju hundra gånger bättre än vad Anders taco gör!


Inför dagarna som kommer så blir det inte så mycket speciellt, helgen kommer tillbringas med betongbarnet dempa, ute i betongen. Ska fixa han mupp datorer. Kommer gå på ett naffs typ.  Sen får vi se vart vi ska se matchen om vi ser den hos han eller krogen eller så kanske vi åker till Ransta för att se den.  Sen så fyller ju Max snart år. Kommer bli sjukt drag då! Då är det bara ALL IN, and loose everything. Men det kommer vara värt de ;) Sen så är det inte långt tid kvar innan vi åker till Teneriffa. Kommer bli legendariskt. Sen så vill jag hoppa fallskärm igen. Något som är sjukt skönt att man gjort det med ändå som någon slags drog. Vill känna ruset igen. Sen så ska det bli shopping x) NAT <3 myt. Skönt med en jacka som tål det här skit klimatet. Ogillar verkligen kylan, inte helt fel att dra utomlands och komma tillbaks i slutet av mars;)






BTW jag är AWESOME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0