Blev ju inte bättre!!

Rubriken har ingenting med vad jag ska skriva här ;) Vi bara att litee nytt folk ska hitta hit. Nu blir det lite snack om vilka serier man ska kolla på och som nr 1 är det inte skit programet HEROS! Fan är det för skit? Inget som jag slösar bort min grymt sköna tid på. Men how i met your mother, som en stark etta, sen blir det nog gossip girl, the The Big Bang Theory, two and a half men. Det är dom jag följer och det borde ni också göra. Och inte slösa bort tid på HEROS!!! Om jag skulle vart diktator skulle jag satt upp min lista som ett måste och förbjuda HEROS. Vore lite kul, men sen har vi house som också är bra. Men dom serierna som jag har kollat klart på är HIMYM, GG, TBBT och TAAHM. Som nytt projekt ska jag kolla klart på prison break vilket går framåt. Nämligen snart klart med säsong 1 och det gick snabbt. Sen har jag The OC att kolla på också. Så jag har serier så det räcker ett tag. Men nog pratat om serier? Jo för nog faktist vara det, men inte alla som har fått lov redan och JA jag har det ;) Se vad ni får mig att göra. Massa jävla smilyisar usch fy fan!! Ska nog börja snickra på en liten lista igen... Men det börjar bli dax att packa väskorna, ni som är efter eller bara sega och inte läst det tidigare att jag, berra och rabban ska glida. Om det skulle vart facebook skulle jag gillat det!!! Glömde ju nämna att skit laget dif inte ens kunde vinna mot häcken.. Vilket jävla lag med soper :) Men men vad ska man förväntas av dom liksom...


Var allt för denna gång Over and out eran CAP

Kommentarer
Postat av: Hasse

OC <3333333333

2009-10-22 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0