Äntligen tänker ni!

Så nu har jag tagit mig i kragen och ska summera gården. Hela börja med att man skulle in till skolan vid ett för ett möte som vara högst i 10 min. Sen hem för att ta det lugnt i ett par timmar som senare blev mer än det. Var nog hem runt 2, halv 3 tror jag. Men det är inte så relevant. Blev att chilla vid datan sen film. Kolla på Public enemy, den var okej. Dom hade ju en del sköna eld strider i mellan varandra. Skönt att se en ny film som inte är värsta budget rullen. Tummen upp för det. Men efter det snacka jag lite med Max när han väl satt vid datan. Hans Främmande tog ju upp mesta delen av han tid. Efter det så var det tags att hoppa in i duschen för man vill ju inte lukta usch när det är Max stora dag. Sen efter det var klart så blev det att vänta i säkert 1 ½ timme för att Nicklas skulle komma så fick dra wax't snabbt genom håret men blev hyfsat nöjd. Vilket var rätt så bra för vädret var ju skit så. Sen barr det iväg till Västerås för att möta upp alla andra som var lite snabbare än oss. Hade fått ett par irriterande samtal i från Dennis att vi tog en jävla tid på oss. Men men som ord språket lyder; Fint kommer sent ;) Han i kapp dom precis utanför Konrad, sebbe var redan full. Toppen tänkte jag och ställde mig i kön för att få komma in till lite värme som behövdes efter 5 min vandring. Väl inne så börja sebbe dricka mer öl. Inget förstånd för hut mycket han klarar av, ni får veta senare hur det gick för han. Just ja, 2 matte fattades eller 3 men den tredje ville nog inte ens med, det kanske ingen av dom ville förresten men FUCK dem. Jag och Dennis drog varsin sjukt äcklig shot, Max tog en P2, resten drack nog öl förutom Nicklas han drack cola(hihihihi). Så höll väl kvällen på ungefär hela tiden fast jag och Dennis byte shot'n mot P2 och red bull vodka. Spela lite black jack som jag trodde jag skulle få grymt mycket pisk av men så blev det inte, trippla upp min insatts så jag var nöjd med det var nog inte deal'rn. Dennis fixa ett ragg åt Ranta vilket var skapligt otippat från båda hållen. Att han snacka med henne, fast han vela ju ett tag men till slut växte bollarna hos grabben vilket sluta med att hon fick en gratis drink och han fick snacka med en tjej. Kort där tid efter han Tom fixat ett ragg till Dennis som sluta ungefär som Ranta's fall om jag inte minns fel. Dennis ogilla bruden efter han hade fått reda på en speciell detalj. Kommer inte berätta det för deras säkerhet och för att jag inte vill förlora läsare ;) Ni som tror att hon hade snopp, ni kan ju faktiskt ha rätt. Men långt innan detta hände att Tobias och sebbe lyckas skrämma iväg ett par tjejer. Dom hade sagt något i stilen: Nej det är fullt här, men kom tillbaks senare. Lite störande men ändå rätt så iskallt av dom, det är nog inte så många tjejer som blir nekade sittplats:P Sen hoppar vi fram igen Max som fyllde år skulle ju självklart också få sig ett ragg och det fick han med. Men det ända var att hans barndoms kompis Peter som dom flesta av oss känner snodde han ragg, när han skulle köpa mer alkohol. Så han fick sig inge mer än det. Men nu är det tags att berätta vad som hände med sebbe. Jo han hade däckat inne på krogen (Y) hade tidigare under kvällen ett par upprepade gånger sagt till han att ta det lite lugnt med drickan. Men sebbe sega hjärna + alkohol som är ett under att den fortfarande funkar fattade inte den uppmaningen och fortsatte dricka i samma takt. Men tillsluta fatta kroppen av det blev lite för mycket så den sa tack och god natt. Och ni som inte fattar vad det innebär är att han däcka!!! KO, GAME OVER!!!! Det var kvällen i stora dragg. Orkar inte gå in på annat förutom att grisen hota med fylle cell för sebbe's del, vilket hade vart sjukt kul att se han vakna upp där nästa dag. Men han kom hem i ett stycke.


Kul att ha Berra tillbaks i blogg världen igen, efter han uppehåll som han hade.. Lova att läsa han också.


I morgon eller senare ikväll kommer en ny lista av mig! Glöm inte att kika in igen!

Over and out eran Captain;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0