Jag e tillbaks

Men nu med ännu mer stavfel. Så vad har hänt? Ska svara på det efter jag skrivit lite annat som hänt. Klurigt va? Kanske dags att bli smart så du hänger med i matchen? Men nu till det som jag ska skriva om. Det hela börjar med 2010-05-02 två dagar efter valborg. Det var så att jag skulle koka nudlar innan jag skulle komma med ett inlägg, men när nudlarna var klara så ville jag inte längre så jag gick å la mig ist. Kändes sjukt skönt. Men iaf så kommer en lite update från valborg nu.

Börja med att jag sovit skit och sen var det dags att spela poker + supa (Det ultimata combo'n) ni som inte testat bör göra det illa kvickt! Men så hör jag att henke, dennis, ranta komma skönt tänker jag ;) dags att kirra groggen. Sen droppar matte, matte och matte in. Chilla vi medans vi vänta på två sjukt sega jävlar och ja jag har rätt att kalla dom det för det är min blogg och ingen jävel ska tro att dom bestämmer över mig vad jag än kallar dom! väntar i säker 40 min innan dom kommer. Nu tror ni säkert alla att det är poker dags. FEL nabs, för under tiden vi vänta på dem så bestämmde sig matte för att gå hem och byta om... LAME ass MoTHERfuckER, men efter 3 min så var han iaf tillbaks. Chill poker, det såg ut som vanligt fast sjukt segt! Men iaf som det brukar vara så svängde det hela rätt hårt! Ungefär som nar Kaptenen är ute och glider med skeppet på dom sju haven! Men dempa som är kass åkte först. Japp han åkte innan den min kära lilla lilla syster åkte! KASS är det enda ordet som kan skrivas! Men sen åkte min syster ut som också är kass på poker!!! Ganska låga odds på att hon skulle vara kvar så länge. Sen var det sebbe tur om jag nu minns rätt. Kass han med! Sen var det matte och matte's tur att gitta från bordet! Då var det bara jag alltså Captain, HASSAN å matte kvar! Eftersom tobbe har för lite stake att vara med så deala han och då vet ni alla vem som vann!

Ranta som är usel på poker glömde jag bort att han åkte någon gång i mitten. Därför fick inte han vara med!

Sen var det dags att grilla och det var bland det äckligaste köttet jag ätit men bland den coolaste grillningen ever! Kommer ditt och groggar upp åt mig och börjar skrika åt den finska koken! (Man måste vara sjukt bestömd mot det folket!) Tar säker 20 min innan han fattar att han ska lägga på mitt kött fyfan! Så det var dags att kasta på skiten själv! Fick dok inte göra det eftersom jag är Captain så jag gjorde det jag är bäst på, STYR!!!! Men efter ett tag så kommer mitt kött flygande;) mums tänker jag, eftersom jag styr så hårt. Sätter gaffeln i köttet och sedan kniven å börjar cutta köttet som aldrig förr och ser att det är helt rött!!! Ger finnen en örfil med höger yttersida! Han lägger på skiten igen å börjar grilla medans allt annat folk och skriker åt han! Det är var jag kallar RESPEKT!!!  Får tillbaks köttet efter 20 min å börjar cutta igen! Å se på fan det är fortfarande rött!!!! Då tar nicke spakarna vid grillen å kastar på skiten igen! Rycker åt mig en burgare som saknade ägare. Sen kommer köttet igen och nu tänker jag att nu är din tid på jorden förbi! Men det var inte så! Jag hade tagit med mig kött fyfan som aldrig blir klart! Så kastar skiten å tar en annan kött fyfan som inte har ägare å äter upp det ist!!!

Efter det så var h ap full han går underkod namn matte, men han var iaf full som en apa. Wille som kommit till platsen å tycker det är skit kul å hevar i han mer! Rätt det, jag å hassan går på jakt efter lite dricka i krooks rum, eller hassan skulle egentiligen pissa och jag ville hitta dricka! Sen sluter wille upp i jakten. Men ist för dricka hittar vi rakter!!! Det var coooolt! Inte skjutit med såna på ett bra tag! Går ner med ett gäng å sätter fyr på dem. matte som helt glömt att han hade dom på sitt rum hämtar hela lådan och sätter fyr på hela lådan! Det blev en sjuk smäll och lite grinn från vissa som inte pallar trycket! Tyckte det var ganska kul efter själva smällen, dok inte alla som va små skakiga fortfarande! Men iaf sen så blev det inte så mkt roligare!



Hoppar fram till ett random datum: Vi spela monopol och drack, henke fuska och jag vann!!!!


Hoppar vidare å vi hamnar i uppsala!!!!

Det är så att varan toffel boy matte hade en student skiva som han bjöd oss på;) Vi rocka stället big time!!!
Börjar med att jag kommer till sala där våran kära vän tom möter mig. Tydligen bara han som har kondetion å röra sig, efterom henke å max är feta! Iaf så går vi den jävligt långa vägen till tom :) Trevligt å se hur han bor. Men efter 10min cirkus så är det dags att gå igen för annars missar vi tåget som går till uppsala. Dok så orka inte tom gå igen. Så vi säger adjö till honom å börjar vandra. Får höra det vanliga bullshitet från dom båda att det är borta plan som gäller för dem båda! Vi kommer tillbaks till det senare, väl framme på station står matte, dempa å wille och väntar på oss. Vi ser ur muppig matte ser ut i sin harry potter kostym! Men vi diggar den! Däremot dempa ser maxad ut! Det enda killen sakna var en kavaj. Men vad ska man säga, han har det säkert hårt i betongen! Aja på tåget är det spridda platser som gäller. Hamnar iaf med wille, dempa å max. Skön tåg resa med mkt snack om tåg å knull men mest ihop som tågknull.. Väl framme i uppsala så var det dags för förfest som var kort, var där i 20min sen till BJ som inte står för blow job. Utan birger jarl, va ju vip så vi fick gå före i kön eller så var det matte som trolla.. bjöds på skumpa å wille haffa nästan... Sen under middagen så röjde vi under allas tal, blev dok tillsagda ett par gånger av en arg tjej. Tror dok inte att vi störde henne, hon ville bara höra sitt namn å inte mattes. Till slut kom tack talet till oss!! Då var vi nöjda å till slut kunde vi sluta skrika matte! Sen blev det supa å dansa och självklart spela black jack som gick åt helvete. Sämst dealer. Dempa spyde också :) Snacka om maxad kväll. Sen spyde max på bussen hem. Ganska drägg ;)



Sen hoppar vi till dagen efter den andra dagen! Då var det grillning å supa på listan. Dempa var tillbaks igen. visa banga rätt tidigt. Men tom å max bjöd på lite mma, som man kan dra liknelser mellan två sälar som bråkar;) Var kul tills tom sa att han behövde spy å somna ;) Rätt maxad. Jag å dennis hade det sjukt kul när alla sov, facerape max å öste från toms bilddagbok;) sjukt kul. Sen gick vi hem i regn å sov ett tag.


Sen dagen efter vaknar jag rätt tidigt vill jag minnas å väcker dennis för jag har tråkigt å slänger iväg sms till krook som ska komma efter han spelar tärning. Vi chillar ett tag till vi vandrar till ranta. Sen vet jag inte vart vi gick? Dempa ska iaf hem å vi vänder tillbaks till macke å jag lekar upp alla på fifa fast det var på världens sämsta spel konsol, alltså PS3. Inte svårt när man är bäst på fifa! Hassan HÅLL KÄFT du kommer på en andra plats!!!!
Sen spelar vi fotboll ett bra tag tills matte kom. Då tröttna alla för macke grinar.. Sen sluta dagen typ.. Just ja robin å wille var ju med. Ranta myta å kolla på raggar bilar ist..



Sen så sent som igår chilla jag å matte som vanligt i svennebanan solen som skinner så fint. Köpte lite glass å drick gled vidare till ranta men innan det så hämta  vi max som hade på sig för mkt kläder. Dålig å planera dagarna tror jag. Han hade iaf jacka å jeans å hela skite på sig. Måste vart skit varmt med allt det på sig. Sen så efter max vart å byt om så gitta vi till ranta så drog vi ut han, sen till affärn igen sen hem till sebbe sen ägde vi ranta å macke på bull. Sen hem till max igen som sov :) Vi väckte inte han typ. Sen sluta den dagen



Och idag har summerat allt som är värt att nämna här.

Just ja hitta en bild på hassans brud som var skit het dagen efter uppsala;)


http://uppsalavimmel.se/events.view.php?id=2493&image_id=111527

Det är flickan till vänster. Ni får tycka till själva!! Säger inget om det!11


Det var är från Captain, får hoppas att resan vart trevlig och hälsar er välkomna åter igen!!!

Kommentarer
Postat av: Hassan

Skönt att du äntligen är tillbaka ! Men måste dock rätta ett par saker ! JA, jag är bättre än dig på FIFA ! Bruden från Uppsala skulle lätt gå o sätta .. Inget ord om en eventuell kryssning ? För du skulle med va ? (A)



Peace & Love / Hassanisten - Berest, Belevad & Äckligt ung !

2010-05-18 @ 22:06:20
URL: http://Hassanisten.blogspot.com
Postat av: Anonym

Måste rätta till lite saker på din kommentar. Jag lekar upp dig på fifa vilken dag som helst i veckan!!!

Det mesta går att sätta, men som jag skrev du sa att hon var het/snygg, vilket inte stämmer!!! Till slut måste jag fixa cash innan jag säger nå!!!! PEAAACCE

2010-05-18 @ 22:44:17
URL: http://captainpettersson.blogg.se/
Postat av: berra

vadå jag förlora på poker, var för fan inte ens med, haha bäng eller =)?

2010-05-20 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0