Å andra sidan?

shuuuuuuuuuuuue bloggen!! JAg är tillbaks att kommer langa ett fet inlägg nu. Så vad är det som händer nu? Allt möjligt too be honest. Ca 2 månader till studenten, 2 veckor tills vi drar till Talin, 4dagar innan vi ska till dennis och köpa korv. Japp det är mycket att stå i faktist. Sen har ju våran blåögda turk bytt blogg igen.. Han hoppar runt som en liten hora mellan olika bloggar :)


Den här veckan har jag inte gjort så mycket faktist, mest chillat.. Skapligt skönt också! Synd bara att vädret suger hårt och få som gillar att chilla. Det är jobbigt.


Snart dags för UFC 111, kommer bli sjukt. Hoppas att hardy vinner bältet. Ska ju hem till dennis och kolla där. Hoppas på att krook hänger med så det blir lite ösigt.

Hoppas att alla som var sjukt tråkiga förra helgen bryter ett ben eller något i den stilen. Kan namn ge alla också så ni vet vilka ni är. Sebbe och thand... Hoppas era wow acc försvinner, sen hoppas jag att ni vaknar upp i från eran wow värld. Eller hoppas att alla hela wow försvinner. Skulle nog lösa sjukt många problem i världen.. För ett sånt skit spel kan inte göra någon nytta alls. Undrar om vi ska se på någon bio också? Hoppas att det blir någon bra då. Så att det inte blir som förra gången. Sjukt seg film, kan icke stava till titeln på filmen så vi kallar det bajs. Bajs filmen vi såg på var en kärleks/drama. Vilket resulterar i att filmen är tjejig till max gränsen typ. Men dock inte som jag tror sex and the city är. För den verkar enbart gay!!!!!!



Orkar inte skriva mer om bajs filmen vi såg på så vi hoppar över det. Hoppas vi ska se på en cool killig film om vi nu ska se på film. Sen hoppas jag att om wow fikusarna hänger med in att dom stannar ett tag och inte åker hem dirr efter filmen som jag tror att dom kommer göra eftersom dom förlorar sjukt mycket geek tid framför en låsas värld....... LAME!!! Annars då? Jo det kan nog bli BALI i vinter eller ska man säga nästa vinter? Aja vi säger vinter. Bara en fråga, hur ska man få fram pengar till den resan? Inte haft tur med mitt spelande på sistonde. Sen vet man ju att svenska spel suger bajshåll och att dom riggar allt!!! Alla som vinner miljon summer bor på gotland. Undrar varför? Skulle inte förvåna mig om alla som vunnit är släkt med ägarn eller goda vänner med han!!!


Sen går det ju kasst i fotbollen också. Eller kanske inte kasst, för det gör det för apa if. Två förluster på sina matcher och ingen vinst för det är dom för dåliga för! Det går segt för AIK, två poäng på deras två matcher är dåligt men inte katastrof.. Hoppas på vinst mot gais borta!!! Vi vill se en repris på förra året!!!!


Det var nog allt jag hade att bjuda på för den här gången men jag kommer tillbaks snabbare än ni annar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0