Du hassan jag har tänkt...

Så nu har jag settat och tänkt ett tag på olika grejer och annat skit. Som tex när ska vi åka till ullared turkburk henke? Börjar det inte bli tid för det nu?

Sen vart man ska ta och åka i vinter? Mexico vore ju inte helt fel heller, nu när stora fejk sjukan är som bort blåst. Men tror dok inte att det kommer bli till Mexico vi far utan Egypten :( Skönt att hassan kommer känna sig hemma om han väljer att följa med förstås så inte alla han pengar går ut till en usa resan utan oss :/

Sen en annan rolig grej är ju att se hur många som kommer åka nu... Själv betar jag 250 kr på att vi inte kommer vara mer än 5 pers, fast vi frågar alla och alla svarar JA, skönt och slippa vintern. Så brukar det ju låta. Eller vad säger ni? 3 gånger har ni vetat att vi ska åka långt innan själva resan. Illa

Sen vad ska man ta och göra efter halv året man har kvar i skolan? Tror nog att det blir att köpa en lotto och dra hem lite mer än 100 mille sen säga hej då till arbetslivet :()

Hmm nå mer då? Jo just ja, Max har ju börjat lira wow igen... Lame i know, men men vad ska man göra åt det?

Just ja, ska länka en liten film från resan sen också :D


Kommentarer
Postat av: Hasse

möjligt. Säg till i förväg bara så följer jag med, nemas problemas. Ska till Vingåker o kolla om dom har nå feta kostymer å .. Poker 13 februari !

2010-01-23 @ 15:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0