POWER DRIFT!!!!!

Så nu är jag tillbaks här!!! Vad har hänt undrar ni säkert? Jo det har ju inte hänt så mycket, om jag ska vara ärlig. Men jag kan ju hitta på lite saker som alla bloggare gör! Kollade klart på band of brothers i natt, trodde inte det skulle ta 11 timmar men det gjorde det! Skulle tränat idag men såg att henke inte skulle träna och då försvann själva kicken av att gå. Går ju enbart bara för att få slåss och sparka på henke! Just ja, blir ju inge sthlm på lovet enbart för att Max semsterknull bangat.... Illa säger både jag och henke, den ända som är nöjd är Dennis. Hans röv är nu i säkerhet. Ni som inte vet vad som kunde hänt om man somnar där vill nog inte veta det heller. Vad kommer hända här näst då? Jo det är ROAD TRIP högst upp på listan!! Om ni ser en blå polo flyga förbi med 4 passagerare, så är jag nästan säker på att ni sett oss. Men för att vara säker så måste ni köra ikapp pss. Och det kommer inte bli lätt. Hassan som styr monsteret kör som en biltjuv på crack! Det uppskattas :D Den ända som inte gör det är Berra, eller vem vet Max kanske inte heller gör det :S


Men på torsdag hoppas vi på ett bra drag. Då blire det party!!!! Fan om inte Dennis dricker, då börjar man ju fundera på vad han gör i Dream Team? Vad kommer annars hända? Ska på möta i skolan snart och bestämma min framtid, ska på sömnutredning. Ja det är väl det jag vet som ska hända nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: berra

hahaha de va ja som kom på Dream Team

2010-02-24 @ 20:15:06
Postat av: CAP

so what? trodde vi hade ett syfte, men det har vi tydligen inte?

2010-02-24 @ 21:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0