KABOOM

Ska väl slänga iväg ett inlägg i era ansikten!!! Yeaaah boii, så vad gjorde jag inatt? Klara av första säsongen på fifas karriärläge. Vann dubbeln med AIK!!! kändes skönt, allsvenkan var redan klar innan alla matcher var spelade. Fixa och trixat på bloggen också. Ser rätt ballt ut, känner inte så många som spelar musik för sina läsare. Det betyder att jag bryr mig om mina läsare ;) Vilket visa jag känner inte gör. Sen förlora ju Sverige hockey landslag i hockey! Fyfan säger jag bara, Slovakien spelade ju bland den tråkigaste hockeyn jag sätt. 5 gubbar på egen plan halva så fort Sverige hade puck, bleva enbart på kontringar.




Säkert mycket mer att berätta men det pallar jag inte med nu. Myt och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0