Bara några timmar kvar tills poker?

Japp det stämmer bara ett fåtal timmar kvar innan det är dags för poker som kommer vinnas av ingen mindre än mig! True story!!!


Lite pracc blev det ikväll. Spela i ungefär 3h så man inte känner sig ring rostig imorrn. Hoppas på att Henrik Larsson åker först av alla sen så dippar en efter en av från bordet!! Annars får jag väl vinna genom min sjukt avancerade taktik. Men helt ärligt lär man ju inte behöva det, bara massa facebook poker spelare som kommer sitta vid bordet. Den ända som kan vara lite jobbig att möta är krook :B Inte för att han är bra på poker utan för att han är gay....


Kommer självklart berätta hur det är att vinna över n00bsen och kanske kommer det komma upp en film på Henriks super mega damp efter han loosat :)


Inte gambling om man vet att man ska vinna ;)

Kommentarer
Postat av: Hasse

Du tror på allvar att du kan vinna över mig ?

2010-02-13 @ 02:54:16
Postat av: CAP

Jag måste ju låta självsäker på min blogga fattar du väl?

2010-02-13 @ 13:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0