För mycket fritid..

Japp jag dropar in ett nytt inlägg så här dags på sönda kväll. Lite för lite att göra eller så är det att jag har mycket fritid. Inte bestämmt mig än vilken av dessa två det är..
Haha läste nyss hassansblogg skönt inlägg.

Vad har jag gjort i helgen då? Chillat med krook ;) Fan killen är ju unik på något sätt. Sen var man med bangarna ett tag innan dom banga.. Jag undrar hur kul dom har framför datan hela veckan? Sen har man fått höra årets myt än så länge.
Macke alltså, killen som mytar med sig folk tills man snackat med alla andra som ska skulle med enligt han;) Men vi får allt se hur det blir..

Sen börjar helgen gå mot sitt slut också. Sen kommer det två dagar men plugg sen helg igen.. Hur ska man stå ut? Nej men skämt och sido. Gillar det hårt, sen så ska man MAXA lite på gymmet med mats. Sen kommer nästa helg som jag hoppas blir skön.

Sug och hej

Kommentarer
Postat av: Max

Mats? :O

2010-04-20 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0