Dagens

Så wuzz'up bloggen? Själv chillar man ganska hårt om dagarna. Inte så mycket mer och säga om det. För ett litet tag sen fick jag höra att jag var osocial :( Och då undrar ni självklart varför jag är det. Grejen är så att jag sitter och håller en snubbes grejer för han våga inte ha det själv.. Så vist tänkte jag är väl schysst och håller det åt han. Sen så skulle en annan kompis ta med det till han.. Vet inte varför han inte hämtat grejerna själv. Men så idag så fick jag höra det roligaste att jag är osocial för att jag inte lämnar grejerna..

Hur kul är inte det?

Dom kommer snart med tåget, så får väl gå upp och möta dem. Annars kanske dom börjar gråta eller dylikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0