Korrupt

Alla som har läst min blogg vet att Svenskaspel är korrupt men vem kunde tro att det kunde vara det IRL.... Bög dealern var korrupt, spelet gick långsamt. Han som hade poker kvällen betedde sig som en lite skit unge på 13 år. Om man ska ha poker ska man vara beredd på att det kan ta tid! Nämner inga namn men han kallas Thand.. Men dagen börja med att jag skulle till polisen på förhör, sen käka lite mat sen till dennis för att man skulle hjälpa han med flytten gick rätt bra, behövde inte bära så mycket som visa andra fick. Glad som fan över det. Som tack för hjälpen fick vi pizza på 65'an och ägaren hade jobbat på pizzan här :O Oddset på det liksom? Lyckades vinna lite pengar på maskinerna dom hade där. Lite för gamla för att kunna vara korrupt. Just ja, förra helgen så hoppa jag fallskärm. Vet jag är AWESOME!!!!!!!!! Grymmaste jag gjort i mina arton år och ex antal månader och dagar. Blir nog inte mitt sista hopp heller. Henke tror att han är bäst på poker:S Så alla vet har han bara tur när man spelar IRL men på internet så suger han kamel puckel. Snart drar vi till teneriffa utan bangarna och henke.


AIK vinner på söndag mot ellos, taco svensson är för tjock för att springa!!!

Kommentarer
Postat av: beefmaster

MEN SEGA INTE SÅ JÄVLA MKT NÄSTA GÅNG DÅ! INTE DRÖMPOTT LIXOM!

2009-10-03 @ 03:06:38
Postat av: CaptainPettersson

myt igen såklart!

2009-10-03 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0