Gårdagen!!!

Nu kommer en fet summering om gårdagen. Som ingen vet förutom dom som var med så hade vi en bestämd samling runt 1 halv 2 på dagen på stan. Men det sket sig så vi gitta hem till Dennis som bor rätt nära coop där jag och min syster Anna hoppa vid. Sen hos Dennis sitter Henrik och han bror freddie. Sitter där och chillar lite vinner 2 gånger över Henrik och förlorar en. Får vara nöjd över det. Får samtidigt veta om att freddie hade supit borta sina nycklar. FAIL!!! Men den berättelsen var sjuk rolig att höra. Han gled väl efter 20 min kanske. Där satt vi och skulle bestämma hos för vad vi skulle käka och vänta på Dennis som var seg. Sen drog vi till Henrik för han skulle käka sen så snacka vi lite om vad vi skulle käka och kom inte fram till något specielt. Så vi tog kontakt med matte och Max som skulle komma in till Västerås vid halv 3 tror jag. Men så fan heller, går ju inge tåg eftersom att det var helg och ingen hade kollat när tågen går (Y) Det får väl 3 av 5 bankrullar. Så efter lite snack med dom så tog vi Henriks super snabba moster polo till ransta för att hämta dom och lite andra saker som att Henrik skulle bli sminkad och få det lilla håret han har på skallen fixad. Känns skönt att få skriva det :) Just ja, jag fick ju duscha också :)

Styckeindelning


Efter jag fått duscha och Henrik fått sminket på plats och fjunet fixat så kom nästa motgång. Matte och Max hade ingen skjus in till Västerås. Så där rök minst 30 min på att fixa skujs. Till slut kunde Nicklas skjusa in dom två. Men man märkte att Henrik var lite arg. Just ja det var inte matte och max som skulle åka med Nicklas utan Anna och William aka monstret. Vi hade samtidigt bestämt oss för att käka på 65:an som jag inte ångrar. satsa 31 kr och vann 351 kr efter max 5 min spelade. Lite väl enkelt tyckte jag och testa lyckan igen med 50 kr och var uppe i 150 kr typ men ville ha mer så fortsatte men i stället för att vinna mer så loosa jag det. Sen var pizzan klar så vi drog hem till Henrik och käka och visa börja dricka. Några för tidigt i min mening men det syndes inte när vi skulle ut. Efter vi käkat klart så kom Anna och monstret! För att göra sällskap. Den första timmen var skön men sen dom 4 timmarna som kom var sjukt jobbiga. Vet inte Dennis inte tål med pizza men han börja tjata och gnälla som ut av bara fan. 4 timmar höll det på. Om att det sög och att vi skulle ut tidigare, halv 10 kunde vi inte gå ut för då skulle det säkert vara fetaste kön så vi skulle få betala inträde och det ville inte han, vi gjorde inge roligt heller, det ända som var kul var att sitta med mobilen och spela spel på den. Ja vet vad alla tänker, EMO ;) Men var inte sån.



När klockan var 21:00 ungefär så gitta vi iväg för att en trevlig utgång, vi eller jag och Henrik hade kommit på några roliga vad. Sen när vi hade kommit fram till konrad där kvällen skulle börja och sluta så träffa jag Viktor och Jimmie. Tror inte många känner igen Viktor som Viktor utan som pillertorsken. Så nu vet ni det också. Snacka lite med dom och Viktor var så jävla dryg :) Det vet dom som känner han att han alltid är. Sen spela jag och Henrik för det är bara vi som kan och vågar göra det. Dåligt med vinnar skallar i Dream Team. Det gick skit förra gången var det en kille som var dealer och det var mycket lättare och vinna. Men denna gång var det en tjej som var dealer och det gick skit, men inte för Henrik-.- Ingen rättvisa i den värld kan man tycka... Annars då? Jo, det var mycket dude's och lite snygga brudar. Mest tjocka brudar med större mage don vito nästan. Riktigt scary :S Det dracks en del och det blev för mycket för visa det syndes i slutet av kvällen. Mer kan man säga? Jo det dansades också, det var jobbigt för det var ett tag sen man använde konditionen på det sättet :P Vid 1 ungefär så kände matte att det hade blivit för mycket och behövde dra hem. Jag och Anna hakade på han. Lika bra det kan man säga. Han börja nämligen vimsa runt där och mumla lite små saker som var kul att höra på :) Sen vänta vi ett tag tills han pappa kom och då under den tiden mådde inte han bra. Det lät bjuääääähäääägääähähähähä, ett par gånger :P Då tyckte jag att det passa och dra lite skämt :) Sen när hans pappa hade kommit däcka han nästan direkt. Men innan dess så sa han.

Thand aka matte: Pappa jag är full! ZZZZZzzZZZzZZzZzZZzZzZ

Thands pappa: okej..../ care


Drog och hämta våra saker hos Henrik och sen hem för att drömma om AIK vinna sm-guld!!


Over and out becuse im your Captain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0