ojojoj vilka nyheter jag har att komma med.....

Skapligt roliga nyheter!!! Fyfan vad jag garva när jag fick höra dom. Första har jag redan skrivit om men tar en repris på den. William inte bara strula med en thai brud utan han fick med henne hem till henke, fick ner henne på rygg, fick henne att lämna rygg posetion och följa med in på toan och fortsätta där och till och med få med henne till sängen igen :O daaaaaaamn säger jag. Men det som man blir förvånad över är att han lyckades göra det i henke's säng och på toan ;)


Den andra då? Tänker ni genast, jo den kommer strax lite längre ner i texten ;P
Den kom från wille och den gäller Henrik :) Han hade nämligen strulat med en person som han tydligen inte är för stolt över :P Det skede samtidigt som när wille fick med thai bruttan ;) Men henke lyckades inte få med henne hem :( Så den ronden vann ju wille med häst längder. Nu ska vi beskriva henne lite bättre, hon var tydligen mörk, stora härliga läppar och en riktigt jävla ASS!!! ghetto ass alltså..


Och här kommer en till... :D
Max som är ny i Dream team fattat tyckte om speciel tjej. Hon spelar wow är verkar vara en jävla wow lök. Hon kan nämligen mer än vad Max kan om spelet och deras karaktärer. Så hur träffades dom? Jo vi och med vi så var jag också med ;) och Adam med.. Han kan snacka ihäjl folk och få dom döda att vända sig i graven. Men nog om det, tror jag. Så hur ser hon ut? Blond och ser faktist bra ut för att spela wow inte en sån där heffaklupp på 138kg chipsfett. Sen slimad ut och är helt klart en 7 i skalan från 1-10 skulle jag nog säga, kanske en 6 eftersom hon spelar wow dok. Kan ju inte få mycket tid över till ett förhållande :P Men lite mer om hur det går för Max. Han ligger efter wille och henke med häst längder. Han har precis börjat snacka med henne, japp ni läste rätt. Han har precis börjat snacka med henne.... just ja dom träffades en gång till ju. Detta inträffades förra helgen. Jag var inte med då eftersom förra "festen" vi eller jag var med dom på sög snopp. Men dok tror jag inte att denna sög lika mycket.. Eller så gjorde den det och Max inte vågar säga det. Men när dom träffades förra helgen så snacka hon wow i en kvart och sen var det inte så mycket mer. Efter det så var Max förälskad :D Han ringde mig och fråga om jag hade nr och sen när han fick veta att jag inte hade det så bad han mig kolla på hitta.se och dylikt.... Efter mycket sökande så bad jag han skicka sms till 118100 och jag tror han fick svar, han hade i alla fall fått tag i något nr som var hennes. Vela ett tag innan han äntligen skickade det. Så dom har väl små snackat lite, som det låter.. Tror det får räcka om henne.



Nu till hans andra försök för att få något. Det är någon random brud som har kille men Max har vart med henne tidigare. Hon blev as vått enligt Max och det gick snabbt också :) Hon hette något jag inte fick skriva!!! lame. Så dom skulle träffats i söndags med blev inte av, därför hennes kille någon 20 åring hade fått reda på vad som skulle ske :D Så Max kommer typ dö :O I alla fall om han är karate kid 2000 multikill!!! :p


Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0