Inte illa...

Nog dags att beskriva hur året har varit. Kan ju Börja med att den 1a november 2009 är ett datum man nästa är bered att tatuera in. Men då skulle nog min kära syster flipa ur totalt, räcker med att säga något på skoja så får man är rejäl utskällning av henne... Sen så kommer det vanliga, "inte för att jag orkar bry mig". Yeah right?? Men nog om min systers problem med min humor. Den första 1 november så tar AIK hem titeln som SVENSKA MÄSTARE!!!! En helt otrolig känsla. Ett stort tack till spelare och tränare, sen får vi inte glömma Rikard Norling som gjort ett otrolig jobb med AIK i dom åren han var i klubben. Får önska han lycka till med sin nya klubb.

Något annat som har vart stort det här året då? Jo vi vann ju även Svenska cupen, som spelades mot IFK den med. Helt otrolig vad dessa spelare ger för klubben. En sådan spelare som Daniel Tjärnström, glad att han fick avgöra spelet om sm-guldet. Hade vart kul att se han avgöra cupen också, men det fick en annan krigare göra, Ivan Obolo dock synd att vi inte får se han nästa år som det ser ut. Fler spelare som lämnar klubben, vilket är synd. Sen dom fick i alla fall vinna guldet.

Den 27 december åker jag, Max och Dennis utomlands. Det kommer bli bra skönt det, synd att inte Henrik hassa fittan Larsson kan.. Vet ju aldrig hur det kommer sluta, men jag hoppas och tror det kommer bli 2 sjuka veckor!!!

30 MARS fyllde jag 18år, skönt trodde man men fan heller att det var det. Vist man slipper leta upp turk kiosker eller fråga mamma om hon kan fixa snus, man kommer in på krogen och annat men hur kul är det med allt skit som måste skrivas och annat skit? När man fyller 20 är nog en annan känsla. Men det tar jag senare.

Sista året på gymnasiet, 3 totalt bort kastade år. Helt otroligt att lärarna kan stå och bredika om hur det är ett friviligt val man gör. När dom senare säger att man måste ha gått högskola för att kunna tjäna över 40k i månaden. Går inte riktigt ihop för mig. Eller om man vill leva ett liv på mini lön eller som kriminell vist.

Kan se fram emot när Max börjar första ring för 3 gången va? Eller hur är det Max? Börja på bygg. Bortkastad tid säger jag(Y) 3 år till i skolan, sen slita för i timmar för att få sin lön... Kommer inte bli kul det, sagt det till dig med. Får se när du lyssnar eller om du kommer göra det.

Små planer inför nästa år. Då blir det Dream Team som åker. Så slipper vi allt bang som visa har gjort sig mer eller mindre kända för. Ett citat från en av bangarna "Kommer bara banga om det har att göra med mamma". Vi har märkt att du ängar för mycket tid med din mamma än med oss, eller med att göra annat. Du är väl ändå 18 år? Vi får se hur det blir nästa år.

Snart brännt alla pengar som mamma och pappa gav mig sen jag fyllde. Dom första 20k gick ju för snabbt. Har nog blivit så att man blivit för van att få en rätt så stor summa pengar av er. Fått det i 3 års tid. Men tack ändå!

Tänkt på att börja med körkortet men skjuter nog upp det tills nästa år i stället.

Annars då? Är väl inte så mycket mer man kan nämna som verkligen berör än. Eller som sist är nog att det var 1 år sen vi åkte till Nepal. Där vi till bringa 3 vecjor. Värsta och bästa veckorna i mitt liv, kan man säga.


Så nu var det klart FUCK YOU and have a nice day. MVH CAP

Kommentarer
Postat av: R4bB1T

Jag kommer inte alls börja 1an igen :O

Jag kommer börja 2an och då kommer jag få gå som lärling hela 2an. Så¨kommer bara gå 3an i skolan.

2009-12-16 @ 18:44:54
Postat av: Hasse

kul, ni frågade inte ens om jag ville följa med =/

2009-12-16 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0