20 dagar

Oj oj oj nu är det bara 20 dagar kvar tills man gittar från det här äckliga vädret. Känns riktigt skönt alltså, bara kolla vädret nu... Känns inte så kul. Får hoppas att vädret är toppen där nere och det här vädret fortsätter (Y) Finns det annars att säga då? Ne inte så mycket faktiskt, eller jo försöker sluta snusa :O Går väl hyffsat faktiskt... Trappat ner rätt så många snusar per dag. Annars då? Inte mycket då tror jag nog, eller jo blivit rätt mycket bio nu på slutet av året... Kollat på några bra andra skit dåliga imo... Sen är det fler och fler som har börjat banga lite för mycket.. Tråkigt men sant, sen har visa bangat jävligt mycket.. Nämnar inga namn men jag hoppas dom vet vilka dom är!!!

Och Henrik Larsson är en fitta!!! Han sa det själv till mig på msn, fråga mig inte varför han sa det.. Får hoppas på att Henrik FITTAN Larsson vill spela poker i helgen... Annars blir det en till tråkig helg förmodligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0